תפריט ניווט

השכרת כרב לחתונה

השכרת רכב לחתונה

מה חשוב לדעת שמשכירים מכונית לחתונה או אירועי

קייטרינג לאירועים ברמה אחרת – בראף

איך לספק ארוחה מעולה לכל אורח ואורחת?

בכל אירוע בימינו תמצאו מגוון רחב מאוד של אורחים, עם שלל העדפות קולינריות. לא קל לוודא שכולם יצאו שבעים ומרוצים – אבל כשיש 40 שנות ניסיון ושפים מוכשרים במיוחד, המשימה תושלם בהצלחה

המאה ה-21 מתאפיינת בשינויים משמעותיים בעולמות הקולינריה. חומרי גלם חדשים מרחיבים את מנעד האפשרויות, הגלובליזציה מביאה אלינו עוד ועוד טעמים ומתכונים, וגם רמות הפתיחות הקולינרית והסקרנות נמצאות במגמת עלייה מתמדת. במקביל יש גם יותר ויותר בני אדם עם העדפות מובהקות, ובפרט צמחונים וטבעונים.

איך מספקים ארוחה מעולה לכל אורח ולכל אורחת? הנוסחה שלנו היא קשב, ניסיון, מקצוענות ומחויבות אמיתית למצוינות.

קשב

אנו בקייטרינג בראף אמונים על קשב מלא לכל מי שמארגן או מארגנת אירוע, מכל סוג שהוא. הקשב מאפשר לנו להבין מי צפויים להשתתף באירוע, וכך לבנות תפריט שמותאם לקהל היעד באופן מיטבי.

ריבוי הטעמים וההעדפות בא לידי ביטוי במגוון דרכים, ולא "רק" ביחס לבשר. כך למשל יש מי שמבחינתם אירוע הוא גם הזדמנות מצוינת לארוחת "שחיתות", ולעומת זאת יש מי שמקפידים על התזונה גם בחתונה, בר/בת מצווה וכו'. באופן דומה יש מי שאוהבים לאכול הרבה מנות קטנות ויש מי שמצפים למנות גדולות.

אנחנו יודעים לגבש תפריטים מדויקים, הן מבחינת הרכב המנות והן מבחינת אופן ההגשה – לשולחנות, מזנונים, sharing, פינגר פוד ועוד.

ניסיון

מפתח נוסף לאירוע שכולם כולל כולם מכתירים כמוצלח מאוד הוא ניסיון. לכולנו בבראף ניסיון נרחב, והוא מתורגם ליכולות גבוהות מכל הבחינות. אחרי 40 שנות פעילות, ובהתאם אלפי אירועים מכל הסוגים, גם פרטיים וגם עסקיים, אנחנו יודעים איך להבטיח חגיגה קולינרית ערבה לכל חך – ואיך לקיים את ההבטחה.

עוד כדאי לדעת שאם תרצו, נוכל גם להפיק עבורכם את האירוע על כל היבטיו, ולא "רק" מבחינה קולינרית. בזכות הניסיון אנו יודעים גם לפתור כל בעיה אם צצה אחת כזו במהלך האירוע, מכל סיבה שהיא.

מקצוענות

השפים שלנו – שף יניב אורן ושף יאיר יהודאי – למדו במיטב בתי הספר בתחום הקולינרי, גם בארץ וגם בעולם. את המקצוענות של מנהל המכירות של בראף, רונן דואק, תוכלו לחוות מהרגע הראשון ולאורך כל הדרך. בפרט תקבלו מרונן יחס אישי, ליווי צמוד, מענה לכל שאלה ובקשה ומימוש מלא של האני מאמין שלו: "הכל מתחיל בשירות".

המקצוענות היא בסיס לבניית תפריט נכון עבורכם, לבחירת חומרי גלם משובחים ולטיפול מוקפד בהם. המקצוענות היא גם בסיס לצִלְחוֹת אסתטי ולהגשת כל מנה ומנה בדיוק ברגע הנכון, כך שההנאה ממנה תהיה מקסימלית.

מצוינות

"הדבר שהיה הכי חשוב לנו הוא האוכל. אין ספק שבראף עמדו בכל הציפיות. קבלת הפנים הייתה מדהימה, עם ביקורות טובות מהאורחים. באולם היו לנו 600 מוזמנים, וכולם קיבלו אוכל חם. רונן מבחינתנו הפך לחבר לכל החיים, בן אדם הגון ואמיתי, כל מה שהבטיח שיהיה – קיים".

"כמה ימים אחרי החתונה, והאורחים ממשיכים לדבר על האוכל הטעים בחתונה! האיכות, הטעם הנהדר, היחס, הדאגה לכל פרט – היו יוצאי דופן. ממליצים בחום!".

אלו הן רק 2 מתוך מאות חוות דעת שתוכלו למצוא עלינו ברשת, וההוכחות הטובות ביותר למחויבות שלנו למצוינות אמיתית. אנחנו מתייחסים לכל אירוע כאילו מדובר בשמחה משפחתית שלנו, ובהתאם משקיעים את מלוא המאמצים האפשריים לאורך כל הדרך.

השילוב של הקשב, הניסיון, המקצוענות והמצוינות מאפשר לכם להסיר מעצמכם כל דאגה, ולדעת בוודאות שלכל האורחים, כולל לכם, תהיה חוויה טעימה ומשמחת.

שמלות כלה

מעצבי שמלות כלה

בדים לשמלות כלה

תכשיטים

איפור כלות וערב

חליפות חתן בהירות

הטרנד החדש של חליפות חתן בהירות עולם האופנה מתפתח כל הזמן, וטרנדים חדשים צצים כל הזמן. אחד הטרנדים החדשים והמרעננים בתחום החתונות הוא חליפות חתן

קרא עוד »

חליפות חתן בתקציב נמוך

תפריט ניווט השכרת כרב לחתונה השכרת רכב לחתונה מה חשוב לדעת שמשכירים מכונית לחתונה או אירועי לחץ כאן חליפות חתן בתקציב נמוך טיפים לבחירת חליפות

קרא עוד »

התאמת חליפות חתן

תפריט ניווט השכרת כרב לחתונה השכרת רכב לחתונה מה חשוב לדעת שמשכירים מכונית לחתונה או אירועי לחץ כאן התאמת חליפות חתן התאמת חליפות חתן לכל

קרא עוד »

חליפות חתן אלגנטיות

איך בוחרים חליפות חתן למראה אלגנטי ביום החתונה כשמדובר ביום החתונה, שימת לב לפרטים הקטנים יהפוך את האירוע לזיכרון בלתי נשכח. בחירת המראה לחתן היא

קרא עוד »

איפור מקצועי

פרחים לאירועים

ניתוחים פלסטיים