שמלות כלה ממעצב לעומת שמלות כלה מסלון כלות

הצורות הרבות בהן ניתן היום להשכיר או לקנות שמלות כלה מעמידות כלות רבות בפני הדילמה של הזמנת שמלות כלה באמצעות מעצב או באמצעות סלון כלות.

היתרונות והחסרונות של כל אחת מהצורות מביאות את הכלות לעתיד לשקול את ביצוע הזמנת שמלת הכלה בהתאם לתקציבן, לרצונותיהן, לסגנונן האישי וכדומה. מה ההבדל בין הזמנת שמלות כלה ממעצבים לבין הזמנת שמלות כלה מסלון כלות. להלן התשובות.

שמלות כלה ממעצב שמלות כלה וינטג'

מעצבי שמלות כלה רבים מעמידים קולקציות מיוחדות ומאפשרים לכלות העתידיות לבחור דגמים של שמלות כלה וינטאג' בהתאם לטעמן האישי ולאחר בחירת הדגם, מתאימים את שמלת הכלה הנבחרת למידותיה של הכלה ומאפשרים תוספות או הורדות של חלקים מהדגם על מנת להתאימו לטעמה האישי של הכלה.

לרוב, שמלות כלה ממעצבים מתומחרות במחירים גבוהים יחסית הודות לייחודיות של הדגם, לשירות ולמוניטין של מעצב שמלות הכלה וככל שמעצב השמלות נחשב יותר בעולם האופנה המקומי כך המחיר של השמלות יהיה גבוה יותר.

מעצבי שמלות כלה מעמידים לרשות הכלות עיצובים שונים ומיוחדים כמו סגנון של שמלות כלה וינטג', סגנון שמלות כלה ויקטוריאני, סגנון שמלות כלה נסיכותי ועוד.

דרך מקורית להזמנת שמלות כלה ממעצבים היא באמצעות אתרי האינטרנט כמו אתרי פינוי דירה ואתרי מכירת חפצי יד שנייה בהם מוצעות שמלות כלה של מעצבים למכירה במחירים מוזלים.

שמלות כלה מסלון כלות

אחת הדרכים המקובלות והמועדפות על ידי כלות היא הזמנת שמלות כלה באמצעות סלון כלות המתמחה באספקת שמלות כלות.

סלוני הכלות בישראל מספקים דגמים רבים של שמלות כלה ונותנים לכלה העתידית גישה לסגנונות רבים של שמלות כלה ואף מעצבים ומתאימים את הדגם המועדף על הכלה למידותיה הספציפיות ועל פי סגנונה וטעמה האישי.

סלוני כלות רבים אף מציעים בנוסף לשירות אספקת שמלות כלה גם שירותים נלווים לכלה כמו איפור ביום החתונה, סידור השיער, סידור הציפורניים, יום פינוקים שלם ביום החתונה וכדומה.

ההבדל המהותי בין הזמנת שמלות כלה באמצעות סלון כלות לבין הזמנת שמלות כלה באמצעות מעצב היא שסלון כלות מאפשר שירותים מלאים לכלה באותו מקום ואילו מעצבים מעניקים רק שירותי שמלות כלה.