מסעדה חלומית בצפון בחאן בורג' בנימינה

חלק מהחוויה הנהדרת של טיול בצפון, היא מציאת מסעדה טובה באמת, כזאת שנותנת את ההרגשה שהיה שווה להרחיק ולהגיע עד אליה. בחאן בורג' בנימינה תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים בארוחת בוהוריים, כזאת שהיא לא בדיוק ארוחת בוקר קלילה אבל גם לא צהריים כבדה – אלא סעודה מפנקת במיוחד שנותנת את האנרגיות להמשיך ולטייל.

מסעדה יוקרתית בלב הטבע של בנימינה שאסור לכם להחמיץ

 

מגוון של טעמים ואפשרויות בחירה, חומרי גלם משובחים, שירות אדיב, כל אלו הם חלק בלתי נפרד מהחאן בבנימינה, מסעדה נהדרת שממוקמת למרגלות הר הכרמל. רבים מכירים את גן האירועים בורג' בנימינה שנחשב למוביל בתחום האירועים – אך אינם מכירים את ה"פנינה" המסתתרת בתוכו שהיא המסעדה, המעניקה חווית טעמים מופלאה למטיילים באיזור ולכל מי שמעריך אוכל איכותי באמת.

מה אפשר למצוא בתפריט? שפע של מנות עיקריות בשריות, משובחות, דומיננטיות בטעמן או עדינות לבחירתכם, כשלצידן תוספות מיוחדות במינן ותבשילים שמאפיינים את המטבח הישראלי המודרני, כזה ששואב השראה מכל אומות העולם. מגוון הירקות והתוספות הלא בשריות הוא עצום, כך שגם הצמחונים והטבעונים יוכלו ליהנות מהסעודה במקום.

ומה לקינוח? במסעדת החאן בבורג' בנימינה המנות האחרונות הן הכוכבות האמיתיות של הארוחה: במקום מכינים מדי יום קינוחים מרהיבים שכיף להביט עליהם ועוד יותר כיף לטעום. אין ספק כי עבור מי שמעוניין בפינוק מתקתק לסיום הארוחה, רגע לפני שהוא ממשיך לטייל, מדובר במסעדה שיש בה מבחר מפנק שיכול לקלוע לטעמם של אנשים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד.

 

לא חייבים סיבה למסיבה – בחאן בנימינה כל סעודה היא חגיגה

מסעדה מדהימה וייחודית בצפון

הטריות של חומרי הגלם היא הגורם החשוב ביותר, שתורם לתחושה הרעננה והייחודיות של המנות במסעדת החאן בבורג' בנימינה. אנשים שהתארחו באירועים שנערכו בגן האירועים שבמקום, יודעים לספר על האוכל המופלא ועל המנות יוצאות הדופן, לכן כאשר הם מגלים כי אפשר פשוט להגיע למקום ולאכול במסעדה עצמה, מבלי לחכות להזמנה לאירוע – הם וכמובן גם הבטן המקרקרת שלהם, שמחים עד מאוד.

תפריט הבוהוריים של המסעדה מציע שילובי טעמים מפתיעים של בשרים וירקות, בתיבול שונים המתאימים לחיך רגיש וגם למי שהטעם החריף הוא האהוב עליו ביותר. מנעד הטעמים הרחב הזה, מאפשר למשפחות ברוכות ילדים שמגיעות לסעודה גדולה, כדי ליהנות מהפסקה בדרך לצפון, ליהנות כולם מסעודה טעימה החל מצעיר המשתתפים בטיול ועד למבוגרים שבמטיילים.

מטיילים בצפון? בואו ליהנות מארוחה מפנקת בחאן בורג' בנימינה

 

מסעדת הבוהוריים מאפשרת לכם להעניק לגוף שלכם חווית אוכל ייחודית, שילוב של מנות שיש בהן את כל אבות המזון ומוגשות בצורה נעימה, כדי שגם העין תיהנה "לאכול".

מה כדאי להזמין מתוך התפריט העשיר? לסעודה של משתתפים רבים, ההמלצה היא ליהנות ממנות מגוונות מתוך התפריט, על מנת שכל אחד ואחת יוכלו לטעום את האוכל ולהרגיש, ממש על הלשון, עד כמה התפריט מחובר אל הטבע ואל המיקום המופלא של המסעדה.

מעוניינים לערוך אירועים אינטימיים במקום? בעלי המסעדה ישמחו לסייע לכם לערוך מסיבת יום הולדת, ברית מילה ואירועים מצומצמים מכל סוג, ממש בתוך המסעדה, כך שתוכלו להתפנק ממטעמי המקום וגם ליהנות מהשמחה שלכבודה התכנסתם ולחגוג יחד.