אין ספק שכל כלה הייתה רוצה שמלות כלה בעיצוב אישי

כלה ביום חתונתה היא גם מלכה ליום אחד, בעיני הסביבה ובעיקר בעיני עצמה. צעירות רבות חולמות מילדות על היום המיוחד הזה בו יתאחדו לנצח עם אהוב ליבן, ורואות בעיני רוחן טקס נפלא מרשים וייחודי שלא נראה כמותו קודם לכן.

אחד המרכיבים היותר דומיננטיים בחלום הזה הוא שמלת הכלה. השוק מוצף שמלות כלה לרוב, בשלל סגנונות ועיצובים, וקרוב לוודאי שכמעט כל כלה יכולה למצוא לעצמה שמלה שתתאים לה. אך ישנן כלות שהולכות עם חלום הייחודיות עד הסוף, ומחפשות שמלות כלה או שמלות ערב בעיצוב אישי.

מהן שמלות כלה בעיצוב אישי?

שמלת כלה בעיצוב אישי הינה אקזמפלר, היא מוצר אחד ויחיד בסוגו, המותאם באופן מושלם ללקוחה מכל בחינה אפשרית. כאשר כלה מזמינה שמלה בעיצוב אישי, היא יכולה לשזור לתוכה את כל הפנטזיות שלה, בין אם הן קשורות לדגם הייחודי של השמלה, תוספות ייחודיות שלא נראו כמותן עד כה, אביזרים נלווים שמבליטים את יופייה, וכך הלאה. העיצוב האישי של שמלת הכלה אמור להחמיא לגופה ולגרום לכך שהשמלה תתאים לה ככפפה, ואף להביא לידי ביטוי את אפיה, אישיותה, טעמה וסגנונה האישיים.

היכן ניתן להזמין שמלת כלה בעיצוב אישי?

כל תופרת או מעצבת שמלות כלה, ישמחו על ההזדמנות לעזור לכן לעצב שמלה עפ"י טעמכן האישי. עבורכן הכלות, זוהי חוויה של הגשמת החלום הרומנטי במיטבה, ועבור התופרת או המעצבת זו הזדמנות להביא לידי ביטוי את הצד האמנותי והיצירתי שלה.

שמלת כלה מעוצבת מהווה בעצם ביטוי לאישיותן של שתי המנצחות על המלאכה – הכלה והמעצבת, ולכן התוצאה אכן מניבה את שמלת הכלה היפה, המרשימה והיוקרתית ביותר שניתן לבקש. שמלת כלה מוצלחת היא תוצאה של כלה יצירתית ומעצבת מוכשרת.

כיצד בוחרים תופרת או מעצבת שמלות כלה?

היום אפילו לא צריך להתחיל בהתרוצצות. ניתן להתחיל את החיפוש באתרים שמציעים שמלות כלה בעיצוב אישי, לראות דוגמאות של עבודות קודמות ואף לקבל רשימת המלצות. לאחר מכן חשוב לפגוש את המעצבת, להתרשם ממנה ומהסלון שלה באופן אישי.

מעצבת שחושבת על הכל, תקפיד לתחזק סלון מוקפד ללא ציוד יש.